Friday, December 31, 2010

Bye bye 2010..Welcome 2011..!

Lebih kurang 12 jam je lagi akan melangkap ke tahun 2011.. kejapnya la masa berlalu.. rasanya aritu baru je masuk 2010.. lip lap lip lap dah masuk 2011... azam tahun 2010 pun masih ada yang masih belum tercapai.. macam yang aku pernah cerita dulu..aku akan berusaha  anak2 murid aku semuanya dapat menguasai 3M terutama murid-murid  tahun 3. aku nak pastikan diorg dapat membaca dan menulis dengan baik sebelum melangkah ke tahap 2..sebagai guru.. mana ada guru yang nak anak-anak murid nya gagal.. tahun 2011 ni aku dipertanggungjawabkan jugak untuk mengajar Matematik murid-murid tahun 6. aku rasa murid-murid tahun 6 akan datang yang paling mencabar.. aku harus  berusaha keras dan cuba cari kaedah yang terbaik untuk pastikan diorang lulus UPSR nanti dan kalau boleh mesti lah nak diorang dapat A. Doakan la anak-anak murid aku tu dapat menerima ilmu dengan baik... untuk diri sendiri.. aku harap aku dapat memperbaiki segala kelemahan dalam diri aku menjadi lebih baik lagi.. bukan untuk diri sendiri je.. untuk suami.. keluarga.. kawan-kawan dan anak-anak murid.. apa-apa pun.. babai 2010..welcome 2011.. :)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates