Tuesday, December 14, 2010

Sambal Tumis Udang..


Hai.. selamat petang kawan-kawan.. arini ada terlebih rajin sket.. masak sambal tumis udang.. keluarga aku memang feberet kalau masakan yang pedas-pedas ni.. aku sendiri pun kalau sehari tak makan yang pedas-pedas rasa tak puas makan.. adik lelaki aku yang bawah aku tu lagi la giler makan pedas terutamanya sambal tumis..kalau dia dapat makan sambal tumis.. orang lain pun dia tak hengat.. siap ratah je sambal tumis tu.. teringat zaman kanak-kanak.. kalau mak masak sambal tumis.. semua berebut makan.. siap bergaduh dengan adik sebab macam yang aku bagitau tadi.. kalau dia dah dapat sambal tumis..mak mertua lalu pun tak nampak..hehehe.. sesapa yang kawen dengan dia.. mesti pandai masak sambal tumis ni..kekeke.. jarak beza umur aku dengan adik bawah aku tu 6 tahun. Agak jauh juga beza umur kami.. tapi kami rapat.. dah nama adik beradik kan..  ok sila nikmati gambar sambal tumis udang aku tu ye..hahaha.. kalau sapa-sapa nak rasa.. kena datang rumah aku.. aku akan masak spesial untuk korang..huhuhu...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates