Sunday, March 27, 2011

Kisah termalu 2

Kisah termalu 2 baru je berlaku ari Jumaat lepas..kesahnya macam ni.. aku ni.. kekadang..bila en.suami keje petang.. aku pergi la ke Maza Collections.. kedai ni butik perkahwinan.. masa aku kawen dulu.. memang aku amik pakej kat sini.. dan aku yang tolong buat blog untuk kedai ni.. sambil-sambil duduk-duduk sembang ngan tokey kedai yang aku panggil cik lan..ngan abg wan yang bantu cik lan kat kedai.. aku belajar gak  ilmu-ilmu nak edit gambar.. jadi bukannya datang borak-borak kosong..

nak jadi cerita.. petang Jumaat tu aku g la sana.. dan memang kebetulan printer kedai tu wat hal.. aku pun menunjukkan la skill aku.. tapi bila aku tengok lampu ink dia yang lip lap lip lap.. so memang aku assume ink dia habis.. aku  ngan cik lan pun jalan kaki.. gi beli ink kat Maju Edar.. ME ni sebaris je ngan Maza Collections..kalo gi naik kete pun bazir air liur je..sebelah MC ni.. ada kedai motor.. masa kitorang nak gerak gi ME.. ada la satu keta dok gostan.. pastu terlanggar moto anak tokei kedai moto tu.. punya la marah anak tokei kedai moto tu.. tapi kitorang wat bodo je.. terus jalan ke ME...

Balik je dari ME.. aku nampak anak tokei kedai tu pegang side mirror.. aku ni konon nak beramah-ramah ngan mamat tu yang masam je aku tengok muka dia..aku pun cakap " habis wiper pecah ye..?" korang perasan tak aku cakap apa..? aku g cakap side mirror tu wiper..yang lagi best.. anak tokei kedai moto tu boleh angguk pulak.. aku yang dah perasan tersilap cakap.. cepat-cepat masuk dalam MC nak cover malu.. hahahaha.. sengal..camne la side mirror boleh jadik wiper.. aku pun tak tau la mamat tu perasan ke tak aku silap cakap.. tak pasal-pasal aku kena bahan ngan cik lan pasal ketersasulan aku.. ini la akibat kalo dah terlebih ramah..hehehehe

1 comments:

Syafiq Rosli said...

hehe..wiper pun bleh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates