Wednesday, April 6, 2011

April..


Kejap je dah masuk bulan April.. jadiknya.. bulan ni.. banyak tarikh-tarikh penting aku mesti ingat.. sempena hari kelahiran insan-insan yang penting dalam hidup aku... pertamanya.. Aku nak ucapkan Happy belated birthday pada dua sahabat baik aku... Intan Zairina dengan pn Aitotyati.. Intan punya birthday 4April.. Aitotyati lak.. 5 April..kebetulan tarikh lahir diorang dekat-dekat.. dan diorang la sahabat baik aku yang sentiasa ada bersama aku.. waktu aku susah dan senang.. semoga kalian dipanjangkan umur..dimurahkan rezeki.. dan sihat sentiasa....terima kasih sudi menjadi sahabat aku sehingga kini..  tak lupa jugak sahabat-sahabat UTM aku.. yang sememangnya rapat.. dan juga pernah sama-sama bersusah dan senang.. Yen 8 April.. Nad 15 April.. dan Najwa 28 April... Happy becoming birthday.. semoga kalian jugak.. dipanjangkan umur..dimurahkan rezeki.. dan sihat sentiasa..yang akan datang jugak..birthday adik bongsu aku.. 12 April.. dan en.suami tersayang.. 22 April.. aiseh..nak beli hadiah apa ye...? hehehehe... Ok la.. nanti aku nak wat entry khas nak cerita saat-saat bersama sahabat-sahabat aku ni... tungguu...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

By :
Free Blog Templates